Dabar lankosi

Dabar svetainėje 178 svečiai ir narių nėra

Birželio ir liepos mėn. Sidabravo gimnazijos mokiniai kartu su mokytojais dalyvavo pilietinės iniciatyvos „Misija: švari vasara‘21“ akcijoje, kurią vykdė Sidabravo apylinkėse: šalia Kiršino upės, parkuose, poilsio zonose ir Žemaitijos nacionaliniame parke, šalia Platelių ežero.

Rinkome šiukšles, jas rūšiavome ir taip prisidėjome prie gamtos saugojimo bei tausojimo. Birželio 30 d. dalyvavome 9 km žygyje ir vienos dienos stovykloje prie Kiršino užtvankos „Vasaros malonumai“. Mokiniai ugdė judėjimo įgūdžius, stiprino fizinį pasirengimą bei sveikos gyvensenos nuostatas. Kiršino užtvankos stovyklavietėje mokėsi saugaus elgesio vandenyje taisyklių, jas taikė praktiškai ir žaidė įvairius sportinius bei netradicinius judriuosius žaidimus: RINGO, TUK TUK...

Liepos mėn., bendradarbiaujant su Šeduvos kultūros ir amatų centro darbuotojomis Sidabravo seniūnijoje, stovyklos „Džiaugsmingos akimirkos“ vaikams pravedėme rytines mankštas „Augu sveikas ir žvalus“. Tikslas – fizinės ir emocinės sveikatos gerinimas, sveikatinimo įgūdžių formavimas.

Liepos 21 d. edukaciniame užsiėmime „Žvakių liejimo tradicijos“ Radviliškio rajono savivaldybės etninės kultūros ir amatų centre – Pakiršinio dvare susipažinome su natūralaus bičių vaško žvakėmis, sužinojome žvakės atsiradimo istoriją, su žvakėmis susijusius papročius, išbandėme žvakių liejimo technologijas ir būdus – kai karštas vaškas yra pilamas ant dagties. Taip pat mokomės susisukti žvakę iš natūralios bičių vaško plokštelės. Edukacijos metu dalyviai nusiliejo ir vaškinį žaisliuką formelėje, kurį kartu su žvake pasiėmė į namus.

1632069056472 Žemaitijos nacionalinis parkas Misija švari vasara

Liepos mėn. 22-24 d. Plateliuose ir jų apylinkėse vyko vaikų vasaros stovykla „Keliauk, pažink ir pramogauk po Žemaitijos nacionalinį parką“. Liepos 22 d. pradėjome 9 km žygiu. Aplankėme Abručių sodybos „Medaus klėtelę“, dalyvavome edukaciniame užsiėmime „Bičių šposai“. Vaivos dirbtuvėse dalyvavome edukaciniame užsiėmime „Tradiciniai lietuviško darželio augalai“. Liepos 23 d. pėsčiomis nužygiavome apie 15 km. Lankėmės Platelių lankytojų centro interaktyvioje ekskursijoje „Žemaitijos slėpiniai“. Platelių dvaro sodybos tradicinių amatų centre edukaciniame užsiėmime „Mielinių blynų kepimas“ susipažinome su žemaičių kasdienybe, ūkio darbais, valgymo papročiais, šeimos susėdimo prie stalo tradicija, buitimi, namų apyvokos įrankiais bei jų panaudojimu, metų laikų darbais, tradicinėmis šventėmis. Po to leidomės į žygį Šeirės pažintiniu taku. Eidami susipažinome su Žemaitijos nacionalinio parko, prie Platelių ežero, gamtos buveinėmis, kraštovaizdžiu, paukščių ir gyvūnų biologine įvairove. Liepos 24 d. pradėjome 24 km žygiu dviračiais po Žemaitijos nacionalinį parką – aplink Platelių ežerą. Aplankėme Šaltojo karo muziejų, kur sužinojome apie 50 metų vykusį šaltąjį karą.

Liepos 25 d. vykome į 25 km žygį dviračiais „Pažink savo kraštą“, aplankant Radviliškio rajono istorines – kultūrines vietas, susipažįstant su įdomiomis to krašto istorijomis bei žmonėmis.

1632068282128

Beinoravos ir Vadaktų sporto šventės vyko rugpjūčio mėn. 19 d. ir 27 d. Mokiniai jėgas išbandė bėgimo, krepšinio 3x3, tinklinio, rankų lenkimo, smiginio, stalo teniso, šaškių, smiginio, svarčių kilnojimo, virvės traukimo, maišų nešimo rungtyse. Sporto šventėse su jaunimu rungėsi ir suaugusieji. Įvairiose sportinėse varžybose ir rungtyse mokiniai tapo nugalėtojais ir prizininkais.

Nuolat vyko krepšinio, tinklinio, lauko treniruoklių užsiėmimai Sidabravo gimnazijos sporto aikštyne, sporto salėje, lauko treniruoklių aikštelėje. Kartu su vaikais ir jaunimu nuolat sportavo ir suaugusieji.

Sustiprėję, gerai nusiteikę pasitikome naujus mokslo metus!