Dabar lankosi

Dabar svetainėje vienas svečias ir narių nėra

     Nuo spalio mėnesio jau antrus metus iš eilės gimnazijos ikimokyklinėje grupėje vykdomas projektas „Žaidimai moko“ su 5 metų vaikais.

logo200

     Šį projektą organizuoja Kelmės rajono pedagoginė psichologinė tarnyba. Projekto iniciatorė ir koordinatorė – specialioji pedagogė metodininkė Gilija Gajauskienė.

     Projekto tikslas – žaidimų pagalba lavinti vaikų erdvės ir laiko, regimąjį suvokimą, tikslinti ir tobulinti smulkiuosius (riešo, rankų, pirštų) judesius. Projektas bus vykdomas iki balandžio 1 dienos. Pratybų metu vaikai piešia, žaidžia, šoka, lanksto, klijuoja, veria, susipažįsta, įtvirtina erdvės ir laiko sąvokas. Linksmų ir nuotaikingų eilėraštukų pagalba, pakartojamos ir įtvirtinamos erdvės, krypties sąvokos „aukštyn - žemyn“, „kairė - dešinė“.

     Projektinę veiklą organizuoja gimnazijos logopedė / specialioji pedagogė Vita Čepaitienė ir ikimokyklinės grupės auklėtoja Daiva Leščinskienė.

     „Nepakankamai išlavėjęs ikimokyklinio amžiaus vaikų regimasis suvokimas, orientavimosi popieriaus lape ir erdvėje sunkumai vėliau trukdo sėkmingam mokymuisi mokykloje.“

     Spalio mėnesį su vaikais per žaidybinę veiklą buvo akcentuojamos „kairė – dešinė“ pusės. Aiškinamos sąvokos „ilgas – trumpas“, mokantis atskirti ilgas ir trumpas juosteles, dėliojant iš jų dėžutes ir pan. Popieriaus lape vaikai klijavo įvairaus ilgio rodykles. Žaisdami vaikai mokosi kopijuoti, „nupiešti taip pat“, jungti taškelius.

     Projekte dalyvaujantys vaikai per smagius ir kūrybingus žaidimus rengiasi mokyklai, tobulina rankos, riešo judesius, susipažįsta su svarbiais dalykais kasdieninėje veikloje.

zaisdami mokom 4
zaisdami mokom 1zaisdami mokom 2zaisdami mokom 3
zaisdami mokom 5

Logopedė/specialioji pedagogė Vita Čepaitienė

Kalendorius

Paskutinį mėnesį Kovas 2024 Kitą mėnesį
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
week 9 1 2 3
week 10 4 5 6 7 8 9 10
week 11 11 12 13 14 15 16 17
week 12 18 19 20 21 22 23 24
week 13 25 26 27 28 29 30 31
JSN Epic is designed by JoomlaShine.com